=D

Halloj!

Så då har jag skapat en ny blogg bara för att så många klagar på att de inte kan kommentera på den gamla. ^^

Dagen har varit helt underbar, om man bortser från första halva skoldagen. Tog tåget hem idag och träffade Frida där, sen stack vi hem till mig och tittade på oth. Efter det cyklade vi iväg mot prima men dit kom vi aldrig först fastnade vi vid tågstationen med Patricia Och Alex som väntade på att tåget skulle gå. Det var väldigt kul men jag förlorade nästan en tia på det :O Sen när tåget hade gått och Alex var på väg hem mot Åhus så stack vi till Netto istället, för att dit ville Patricia ^^ Där hittade vi glass som vi åt efter att vi hade dampat omkring lite i affären.
Ja, jag har väl egentligen inte så mycket att säga men jag fick iaf komma till prima sen, eftersom att mamma skulle dit och handla, inte för att jag skulle ha något där men ändå. Där köpte vi köpemat, vilket vi aldrig brukar göra och tack gode gud för det, usch vad äckligt..! När vi gick ut från affären var det mörkt ute och lite småkallt  och det gillas för att det betyder att hösten är här och då kan man ha jeans och tjocka tröjor på sig och så kan  man sitta framför brasan och dricka varm oboy! =D

Imorn blir det pizzakväll med 9B =D och på torsdag drar man iväg till sthlm på bröllop så får se om jag skriver något innan dess =)

// Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0