Pizzakväll!

Så nu har man äntligen packat det sista inför Stockholm, åker imorgon vid 5-6 på morgonen, eller ja det är vad mamma sa så det blir väll vid 7-8. ^^ Dagen har varit riktigt stressig, först skola, inte det roligaste precis. Dagen började med att vi var på debatt och lyssnade på olika partier som satt i kommunfullmäktige. SD och KD vågade inte komma dit ^^ Det var bara vänsterpartisten som var rolig, man höll på att somna när alla andra pratade. Inte för att jag är vänsterpartist men ändå. Jag vet faktiskt inte vad jag är, inte så insatt i politik, men det ska vi inte gå in på nu =P
Sen på håltimmen stack jag, Emila, Julia och Bedde hem till Bedde och färgade Julias hår, det var sjukt kul för att Julia fick panik xD Sen fick jag stressa tillbaka till skolan bara för att möta en sur lärare..!

När jag kom hem stressade jag lite och packade lite till sthlm. Efter det gick jag och mötte Frida vid bussen och vi gick hem till mig och så packade jag ännu mer.
Sen var det ÄNTLIGEN dags för pizzakvällen med 9B, det var riktigt kul =D Om man bortser från alla hhemska bilder från 2:an och framåt som dom visade. Tänk att jag har gått i samma klass som vissa utav dom i 10 år, det är mer än halva mitt liv :O Så ja det var kul att träffa dom igen =)

Nu ska jag snart dra mig tillbaka och sova lite för att imorn måste jag upp tidigt. Men en bild på 9B blir det iaf =) Eller inte, gud vad segt det var att ladda upp bilden, det får bli lite senare istället.
Natti! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lind

Klassträffen var awesome men jah håller med, bilderna va pinsama! :O Han så kul i Stockholm vännen <3

2010-09-09 @ 17:59:47
URL: http://meoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0