Ja.....

Jag känner att jag har verkligen ingenting att skriva, men jag har så tråkigt så tänkte skriva i alla fall. Idag har det inte alls hänt mycket och detta kommer verkligen inte att vara en dag som jag kommer ihåg...
Eller jag kom faktiskt nyss på en sak som jag inte kommer glömma på ett tag. Vi har ju tal i skolan som jag berättade om igår och en i min klass bestämde sig för att tala om hur bra talare Hitler var och i slutet lät det som att killen i min klass tyckte att det han gjorde var bra... Jag menar han sa att många såg honom som ond men att han egentligen bara ville sitt lands bästa. Hur kan det vara bra för landet att starta världskrig och utrota vilja utrota hälften av befolkningen? Efter det sa killen i min klass att han bara menade att han var en bra talare, men jag tvivlar på det. Antingen uttryckte han sig väldigt dåligt eller så har han inget emot Hitler.

Men nu får jag väll skriva något lite mer positivt också, enda problemet är att jag inte kan komma på något. Denna dagen har verkligen varit riktigt tråkig. Imorgon ska jag i alla fall till stan med Sanna, Sandra & Patricia :D Och så ska jag snart iväg och simma, tänkte gymma men sen så ville Felicia att jag skulle simma med henne så får väll göra det istället ^^


Du är mest saknad idag! (Och bilden är sjukt gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0