Ingen bra rubrik! :D

Oj, nu var det längesen jag skrev igen... Funderar faktiskt på att börja skriva, men jag tröttnar ju så sjukt snabbt. Det är så med allt jag gör, börjar jag skriva något tröttnar jag när har kommit halvvägs, jag gör verkligen aldrig klart något. Ja så vi får väll hlt enkelt se hurlänge detta håller.

Idag har jag faktiskt insett att snö inte är så hemskt trots allt, visst är det kallt och bara hemskt, men ändå inte hemskt, snöbollskrig är ju faktiskt rätt kul ibland. Och så är det så fint med snö :) Att hålla tal däremot, usch det var verkligen hemskt. Jag kände hur hjärtat bultade och jag var nästan helt säker på att de som satt närmst hörde det när jag stod i aulan, men när Marlene pratade så kändes det rätt bra igen, jag trodde faktiskt att det skulle gå bra. Och sen efter att jag hade sagt första meningen blev det jättenervöst igen. Jag hörde hur tillgjort det lät och så började jag prata snabbare och snabbare bara för att få det gjort. Usch så hemskt det var! Jag måste i alla fall tacka Mathias för tipsen som gjorde att jag inte skulle bli nervös och så slapp jag föreställa mig någon naken. Jag har verkligen aldrig fattat varför man ska föreställa sig någon naken när man talar, det är bara sjukt konstigt. Sanna sa med en sak till mig som jag hoppas att jag aldrig glömmer, och det kan vara ett tips till er som läser också (om det nu är någon som läser...) Publiken brukar bara komma ihåg 1/10 av det du säger så det gör inte så mycket om du gör fel, de har snart glömt bort det ändå! :)
Sen så har jag redovisat på historian med, det gick inte heller särskilt bra, men jag tror inte att vår lärare bryr sig så mycket om det, så det är lite mer skitsamma.
Men nu måste jag sticka ner till simhallen och snacka med Ute, för gissa vem som fortfarande inte har fått sin lön -.-
Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0