Jag har lyckats!

Sitter vid köksbordet och lyssnar på julmusik samtidigt som jag är jättestolt över att jag har målat naglarna och faktiskt lyckats :D Jag har ju somsagt dåligt tålamod och brukar ge upp efter en hand men nu är jag faktiskt klar med dom. Ville ha svarta men det hade vi inte, så dom blev silvriga och gröna, det funkar det med ^^
Vi läste flickan med svavelstickorna idag på svenskan. Kan inte fatta att jag inte har läst den innan även fast den är så känd. Visst har jag hört talas om den men inte läst den. Den var så sjukt bra och så sorglig. Det var en utav de få lektionerna idag som jag faktiskt kände mig närvarande vid. En annan sak som är sorglig är att mina hörlurar till mp3n slutade funka igen! eller ja detta är ju inte samma men jag har tagit sönder 3 par sedan skolan började. Lyckat! xD Så nu får jag väll lyssna på folk som pratar istället, även fast jag tycker att min musik på mp3n är så mycket mer intressant!
Nu funderar jag faktiskt på att få något gjort, typ som någon läxa eller prova lucialinne eftersom att jag måste vara med på lucian på simningen -.- Inte för att jag tror att jag kommer att göra något efter att jag har bloggat jag kommer bara fastna vid facebook, men man kan ju alltid hoppas ^^
Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0