Ingenting är omöjligt...

Jovisst, jag kan komma på en massa saker som är omöjliga, så varför fortsätta säga att allt är möjligt? När jag var liten försökte jag flyga från en sten i parken bredvid en massa gånger, det var omöjligt. Jag blev lika besviken varje gång. Jag har inte heller lyckats öppna en dörr som det står dra på genom att trycka och hur ska man få vatten att frysa när det är 30 grader. Jag vet att det var ett dumt exempel, det finns massa omöjliga saker som jag inte kommer på nu eftersom att jag tänker för mkt, men det som är mest omöjligt utav allt är att försöka snacka med någon som inte vill, med någon som inte behöver en längre. Jag blir galen!

Jäkla optimister -.- Jag är realist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0