Hos Supercoola stenfjanten

Tjenixen! Sitter nu hemma hos världens bästa stenfjant och gör absolut ingenting medans hon dushar så tänkte att jag kunde blogga lite. ^^ Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt, först skola, ner till banken och fixa internetkod som jag har slarvat bort igen, läxa och sen tränarmöte. Är det inte härligt att få betalt för att äta pizza? ;) Det enda jag glömde göra var att ringa ch beställa klipptid och det behövs verkligen! Funderar på att klippa lugg igen faktiskt :) 
Imorn har vi bara en lektion och då ska vi åka skridskor, toppen! :) Insåg nyss att jag har börjat skriva sjukt mycket smileysar igen :P Ja där kom en till... Nej nu ska jag sluta skriva eftersom att detta var ett flummigt inlägg och typ göra något annat i väntan på att Patricia ska komma tillbaka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0