:)

Haha oj, jag har faktiskt kommit igång med bloggen ^^ Får väll ta och fixa designen och sånt sen när jag pallar då. Dagen har varit rätt tråkig, känns som att jag har stirrat ut i ingenstans varje lektion och på rasterna utan att varken se eller höra. Vet inte hur många gånger jag har sagt "va saru?" bara för att jag har tänkt på annat. Sen när jag kom hem tränade jag och sen var jag frånvarande lite till. Är typ helt borta idag. Ibland känner man för att inte göra någonting alls och idag är en sådan dag, jag vill varken prata med någon eller göra något annat, jag vill bara sova eftersom att jag är så trött! Jag insåg nyss att jag inte kommer ihåg hälften av vad lärarna sa :P
Sista dagen på jobbet igår för denna terminen (om man räknar bort Lucian), jag känner att jag blir galen på dom ibland, så det var ju rätt skönt med lov, men samtidigt så kommer man sakna dom för att ungarna är ju så söta och helt underbara ^^ Sen så skulle jag basta men kunde jag göra det? Nej för att  någon hade slängt gummi i bastun så att det började brinna. Det var andra gången denna terminen! Så jag som är sååå himla smart gick hem med blöt baddräkt under kläderna för att jag inte pallade byta om.
Jag läntar verkligen efter jullovet nu, så att jag kan få vända på dygnet eller åtminstone få sova längre än till 8. Vilket jag inte gör nu pga jobbet. Och sen så är julen så himla mysig! Det är den bästa tiden på året, mycket roligare än födelsedagar och sånt. :)

Och vet ni vad? Jag måste ut och fota snön! Jag tänkte faktiskt börja fota igen ^^

Bild redigerad och tagen av mig för ett tag sen, Ja ni ser ju vilken som är redigerad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0